Wielkie koła i wyraziste kolory maszyn i sprzętów rolniczych mogą być dla małego poszukiwacza przygód zachętą do zabawy, która może okazać się fatalna w skutkach.
Z perspektywy dziecka i osoby dorosłej ta sama rzecz może wyglądać zupełnie inaczej. Dla dorosłego traktor jest maszyną używaną do pracy. Z kolei dla małego dziecka traktor może być ogromnych rozmiarów zabawką, powiększeniem tej małej, którą często bawi się w swoim pokoju albo pojazdem, którym porusza się ulubiony bohater z kreskówki.
Kampania „Tractor” („Traktor”) została zlecona przez Health and Safety Authority, a zrealizowała ją agencja McCannBlue. Akcja skierowana do rodziców prowadzących gospodarstwa posługuje się hasłem: „Children don’t see the danger. Keep them safe on your farm” („Dzieci nie widza zagrożenia. Zapewnij im bezpieczeństwo w swoim gospodarstwie”). To dorosły widzi zagrożenie i tylko on jest w stanie ustrzec przed nim swoje dziecko.
Katarzyna Łabuś
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna