logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Pozornie niewidoczne
17.10.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Singapur

Pozornie niewidoczne



Od czasu pandemii liczba przypadków zaniedbania zwierząt wzrosła w Singapurze aż o 174% – według danych najbardziej dotknięte są koty, króliki oraz małe zwierzęta domowe, takie jak chomiki. Te alarmujące statystyki skłoniły The Society for the Prevention of Cruelty to Animals (SPCA) czyli Towarzystwo Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt do zainicjowania kampanii społecznej zatytułowanej Neglect hides in plain sight (dosłownie: zaniedbanie „ukrywa się na widoku”).

Projekt – opracowany we współpracy z agencją Leo Burnett Singapore – ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat tego pozornie niewidocznego kryzysu i zachęcenie obywateli do poświęcenia zwierzętom uwagi na jaką zasługują.

Na kampanię złożyły się: instalacja cyfrowa (zaprezentowana na filmie poniżej), ukazująca „niknącego w oczach” kota oraz trzy printy, przedstawiające zaniedbane, porzucone pośród szpargałów zwierzęta: kota, królika i chomika. Kluczowe elementy wizualne projektu zostały opracowane we współpracy z renomowanym studiem Illusion CGI Studio.

txt: Dorota Chrobak

outdoor design print integrated Singapur


Nazwa kampanii:
Neglect hides in plain sight
Czas:
2024.10
Nadawca:
Society for the Prevention of Cruelty to Animals (SPCA)
Media:
design, integrated (print, outdoor)
Wykonawca:
Leo Burnett Singapore





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek