Zdobywca Oskara za krótkometrażową animację stworzył spot, w którym Nowy Jork zaczął obracać się w ruinę. Rozpadające się elementy architektoniczne miasta – latarnie, ławki, znaki drogowe – wywołują przerażenie u bohaterów. Postanawiają je przenieść w jedno miejsce. W jakim celu?
Dzięki ich połączeniu przedmioty zyskują drugie życie, a miasto wraca do normy. Jak głosi hasło kampanii: "We can save thousands of lives by donating an important part of New York – ourselves" ("Możemy uchronić tysiące żyć poprzez wspomaganie ważnej części Nowego Jorku – nas samych"). Kampania promująca dawstwo organów została przygotowana na zlecenie organizacji non-profit New York Organ Donor Network. Od 1978 roku współpracuje ona na co dzień z 10 centrami transplantalogicznymi oraz 90 szpitalami.
Reżyserem spotu jest Laurent Witz, zdobywca Oskara za film "Mr. Hublot".
Magdalena Głowacka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu