────── 22.09.2016
Woda zimna jak piwo
Sezon wakacyjny w pełni. Młody chłopak, wracając pod wpływem alkoholu do domu, nieszczęśliwie wpada do wody. Gwałtowna zmiana temperatury sprawia, że nie może on złapać oddechu, szamocze się, próbuje się ratować… Niestety, po kilku chwilach jego ciało bezwiednie opada na dno… "Don’t die from cold water shock" ("Nie umieraj z powodu szoku termicznego") – przestrzega nadawca kampanii, Maritime and Coastguard Agency. Okazuje się bowiem, że co roku 50 osób, głównie młodych mężczyzn i to po spożyciu alkoholu, tonie wskutek szoku termicznego w zimnych wodach Zjednoczonego Królestwa, których średnia temperatura wynosi 11 stopni, czyli mniej więcej tyle, ile ma… kufel piwa.
Spot przygotowała agencja BBDO.
Iga Lewandowska
Nazwa kampanii:
Cold water shock
Czas:
2016.7.22
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Maritime and Coastguard Agency
Media:
Telewizja, interne
Wykonawca:
BBDO
Adresaci:
Mężczyźni w wieku 18 – 29 lat
Hasło kampani:
Don’t die from cold water shock (Nie umieraj z powodu szoku termicznego)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem