Kołysankę o Wojtusiu i popielniku zna każdy. Teraz powstała wersja z czadem tej opowiastki.
Co roku w okresie grzewczym dochodzi w Polsce do kilku tysięcy zaczadzeń, w tym kilkudziesięciu ze skutkiem śmiertelnym. Te dane wskazują na ciągle niską świadomość zagrożeń, jakie niesie ze sobą czad. Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej zainaugurowała kampanię „Czad usypia". Pierwsza odsłona właśnie się rozpoczęła, druga odbędzie się pod koniec 2012 roku. Na kampanię, realizowaną w ramach szerszego programu Straży Pożarnej „Nie! Dla czadu”, składają się Składają się na nią spoty radiowe, ogłoszenia prasowe, plakaty i strona www.
W realizacji kampanii pomogli społecznie: dom mediowy Mediaon, fotograf Andrzej Świetlik, modele: Małgosia, Marek i Leon Wiszniowscy, Anna Książkiewicz, Maciej Orłowski, kompozytor Adam Rosiak, wokalistka Magdalena Kieblesz, studio dźwiękowe Post Meridian, studio Melange oraz spadkobiercy praw do kołysanek Janiny Porazińskiej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie