Reklama z kolędą w tle i pięknymi scenami nie zwiastuje niczego złego. Spot reklamowy, który jest głównym elementem kampanii angielskiej organizacji charytatywnej Rainforest Concern trwa dokładnie dwie minuty. Porównania z reguły lepiej obrazują realną skalę problemu niż rzędy cyfr. Podczas czasu, jaki odbiorca poświęca na jednorazowe obejrzenie reklamy tej kampanii, 120 akrów lasu deszczowego, co odpowiada wielkości 49 boisk do piłki nożnej, zostaje zdewastowanych.
Problem wycinki lasów deszczowych jest aktualny od lat, niestety społeczność międzynarodowa jest zmuszona ciągle się z nim zmagać. Celem kampanii jest przypomnienie, że nieodpowiednie gospodarowanie obszarami zajmowanymi przez las deszczowy prowadzi do degradacji środowiska i zwiększa zagrożenia związane z globalnym ociepleniem.
Wycinka lasów deszczowych, oprócz zagłady spokojnego odwiecznego porządku, powoduje zwiększanie się ilości dwutlenku węgla w atmosferze, który negatywnie wpływa na procesy zmian klimatycznych.
Każdy odbiorca kampanii może odpowiedzieć na komunikat “Don’t let the forest fall silent. Adopt an acre for someone this Christmas” i w sposób symboliczny “zaadoptować” część lasu przez internet.
b.p.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem