Ruszyła kampania prasowa promująca mediację jako formę rozwiązywania konfliktów rodzinnych.
Jak tłumaczą realizatorzy kampanii (agencja Euro RSCG Warsaw) "zamysł kreatywny na kampanię został oparty na kontrastujących ze sobą elementach: stylowym kredensie, który jest symbolem rodziny, stabilności, długotrwałego związku i plastikowej zastawie, która znalazła się w środku. Możemy przypuszczać, że elegancka zastawa trzymana zwykle w kredensie została wytłuczona podczas kłótni przez parę jej właścicieli. W efekcie pozostały im jedynie plastikowe, jednorazowe naczynia, które na nic nie przydadzą się podczas kłótni. Teraz, podążając za hasłem „Gdy zabraknie argumentów”, po prostu trzeba nauczyć się rozmawiać i używać argumentów zamiast talerzy."
Autorem zdjęć jest Jacek Kołodziejski, a za produkcję sesji odpowiada Michał Majewski ze studia Shoot me.
Centrum Mediacji Partners Polska to jedno z pierwszych miejsc w Polsce, które proponuje wsparcie w rozwiązywaniu konfliktów poprzez mediacje. Od ponad 10 lat działa w przekonaniu, że pokojowe dochodzenie do satysfakcjonujących rozwiązań jest możliwe, nawet w sytuacjach określanych jako beznadziejne.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa