Lekki symbol ciężkiej wagi
Rozpoczął się miesiąc walki z rakiem piersi i oto kolejny przykład kampanii na ten temat. Tym razem z Kuwejtu. Pęknięty różowy balonik jest tu metaforą amputowanej z powodu raka piersi, a symbol różowej wstążki przypomina kobietom, jak ważne są profilaktyczne badania, a także samokontrola piersi.
W kreacji znalazł się również apel do docelowej grupy kobiet – „You can detect breast cancer early. Beat the disease before it’s too late” ("Możesz wcześnie wykryć raka piersi. Pokonaj chorobę zanim będzie za późno"). Twórcy kampanii przypominają, że samodzielnie wykonane raz w miesiącu badanie i konsultacja lekarska w przypadku jakichkolwiek zmian pozwalają zmniejszyć do minimum ryzyko zachorowalności na nowotwór.
Autorem kreacji i nadawcą jest agencja PENCIL Advertising z Kuwejtu.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu