Z okazji Światowego Dnia Bez Tytoniu 2008 (31 maja), francuska organizacja INPES po raz kolejny zachęcała do prowadzenia zdrowego trybu życia. W maju w zeszłym roku powstała kampania nawołująca do rzucenia palenia. W tym celu powstały cztery kreacje, autorstwa agencji DDB, promujące serwis internetowy www.tabac-info-service.fr oraz bezpłatną infolinię. Hasło „Tabac. Quand on sait, c’est plus facile d’arrêter” (Kiedy wiadomo, że to tytoń, jest łatwiej rzucić) miało zachęcić odbiorców do zasięgnięcia profesjonalnej porady, aby definitywnie rzucić palenie.
Reklamy pokazują, że rzucenie palenia jest trudne, ale nie jest to niemożliwe, pod warunkiem, że jest się dobrze przygotowanym i zna się wszystkie pułapki. Teksty na plakatach: (statek) Po rzuceniu palenia, ochota, aby znów zacząć, oddala się z dnia na dzień. Warto spróbować; (ciosany papieros) Każda pokusa jest krokiem, aby definitywnie rzucić palenie. Warto spróbować; (kartka) Ochota, żeby zapalić nie trwa dłużej niż 3-4 minuty. Warto się oprzeć; (kolor) 72 godziny po rzuceniu palenia, oddychanie staje się łatwiejsze. Warto o tym pomyśleć.
We Francji, co roku tytoń zabija około 60.000 osób.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem