Powieki stają się ciężkie, coraz cięższe… Przestrzeń między dolną a górną stopniowo i nieubłaganie się kurczy. Jest jeszcze całkiem spora, gdy matka prowadzi wózek. Mniejsza – gdy chłopiec pedałuje na rowerku. Zmniejsza się do minimum, gdy przez ulicę przechodzi ojciec z dzieckiem. Jeśli oczy całkowicie się zamkną, samochód uderzy w człowieka, bo wypadki zdarzają się w mgnieniu oka.
Kampania zrealizowana we wrześniu tego roku na zlecenie Thai Health Promotion Foundation ma za zadanie przekonać kierowców, że senność jest silniejsza od nich i kiedyś może z nimi wygrać: „Sleepiness is stronger than you” (Senność jest silniejsza od ciebie).
Kampania, stworzona przez agencję BBDO z Bangkoku, otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes.
A. Jastrzębska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?