Powieki stają się ciężkie, coraz cięższe… Przestrzeń między dolną a górną stopniowo i nieubłaganie się kurczy. Jest jeszcze całkiem spora, gdy matka prowadzi wózek. Mniejsza – gdy chłopiec pedałuje na rowerku. Zmniejsza się do minimum, gdy przez ulicę przechodzi ojciec z dzieckiem. Jeśli oczy całkowicie się zamkną, samochód uderzy w człowieka, bo wypadki zdarzają się w mgnieniu oka.
Kampania zrealizowana we wrześniu tego roku na zlecenie Thai Health Promotion Foundation ma za zadanie przekonać kierowców, że senność jest silniejsza od nich i kiedyś może z nimi wygrać: „Sleepiness is stronger than you” (Senność jest silniejsza od ciebie).
Kampania, stworzona przez agencję BBDO z Bangkoku, otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes.
A. Jastrzębska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”