Przemoc werbalna (wyklinanie, wyzywanie, stosowanie gróźb) może być równie bolesna, jak przemoc fizyczna, a nawet czasem i bardziej – pozostaje w pamięci ofiary na długo, jest przeżywana wielokrotnie, nawet przez całe życie. W Sinagapurze w kwietniu br. zorganizowano kampanię „Verbal abuse can be just as horrific. But you don´t have to suffer in silence.” zachęcającą ofiary przemocy domowej do skorzystania ze specjalnej infolinii utworzonej po to by im pomóc.
Kampania, zrealizowana przez agencję Saatchi & Saatchi, zdobyła brąz w kategorii „Plakat” i „Print” na Festiwalu Clio 2008.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?