Kampania „Road Marks” została stworzona na potrzeby 1. Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego organizowanego przez agendę ONZ United Nations w dniach 23-27 kwietnia 2007 roku. Kampania adresowana do młodych ludzi (w 40% wypadków śmiertelnych biorą udział osoby do 25. roku życia) zachęca do zakładania kasków podczas jazdy rowerem (Be part of the solution: wear a helmet), do zapinania pasów, pamiętania o dostatecznej widoczności na drodze, ograniczonej prędkości i trzeźwości.
Kreacje stworzyła włoska agencja „Fabrica” należąca do firmy Benetton.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa