Kampania „Road Marks” została stworzona na potrzeby 1. Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego organizowanego przez agendę ONZ United Nations w dniach 23-27 kwietnia 2007 roku. Kampania adresowana do młodych ludzi (w 40% wypadków śmiertelnych biorą udział osoby do 25. roku życia) zachęca do zakładania kasków podczas jazdy rowerem (Be part of the solution: wear a helmet), do zapinania pasów, pamiętania o dostatecznej widoczności na drodze, ograniczonej prędkości i trzeźwości.
Kreacje stworzyła włoska agencja „Fabrica” należąca do firmy Benetton.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?