W wakacyjnej francuskiej kampanii z tego roku, pt. „Coctails” organizacji INPES, zaprezentowano na wzór przepisów na drinki – zestawy składników gwarantujące koszmarne przeżycia, w których kluczową rolę odgrywa alkohol w połączeniu z niekorzystną postawą – np. prowokowaniem, ekscytacją, poczuciem osamotnienia. To podstawowe składniki, które wspólnie doprowadzają do tragedii – pobić, gwałtów, wypadków samochodowych, utraty przytomności. Antyalkoholowa kampania z hasłem „Drink too much. Extreme sensations” jest dziełem agencji Euro RSCG C&O z Paryża.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?