W wakacyjnej francuskiej kampanii z tego roku, pt. „Coctails” organizacji INPES, zaprezentowano na wzór przepisów na drinki – zestawy składników gwarantujące koszmarne przeżycia, w których kluczową rolę odgrywa alkohol w połączeniu z niekorzystną postawą – np. prowokowaniem, ekscytacją, poczuciem osamotnienia. To podstawowe składniki, które wspólnie doprowadzają do tragedii – pobić, gwałtów, wypadków samochodowych, utraty przytomności. Antyalkoholowa kampania z hasłem „Drink too much. Extreme sensations” jest dziełem agencji Euro RSCG C&O z Paryża.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza