W maju br. oddział Greenpeace z RPA prowadził kampanię pod hasłem „Every signature helps save our seas” zrealizowaną przez agencję Ogilvy z Johannesburga. Kampania miała przekonać odbiorców do podpisania petycji na rzecz ratowania mórz i oceanów.
Autorką imponujących ołówkowych rzeźb jest Jennifer Maestre, która zajmuje się taką twórczością na szerszą skalę. Widać więc, że autorzy reklamy korzystają z istniejących już elementów, które stały się inspiracją do kampanii, ale nie powstały specjalnie na jej użytek.
Przy okazji nasunąć się mogą dwa pytania: kto podpisuje petycje kredką? Oraz ile drzew wycięto do wyprodukowania kredek, które „namawiają” do ratowania mórz?
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?