Proste plakaty stanowiące kreację kampanii „What would you say?” organizacji Partnership for a Drug-Free America zbudowane są z elementów dialogu między rodzicem a nastolatkiem. Twórcy kampanii pozostawili tylko wypowiedzi dziecka, rodziców zaś nakłaniają do refleksji, stawiając pytanie A co Ty byś odpowiedział?. Wszystkie spośród pozostawionych wypowiedzi stanowią próbę usprawiedliwienia się przez młodych ludzi z sięgania po używki. Kampania jest próbą zwrócenia uwagi rodziców na to, co robią ich nastoletni wychowankowie. Pozornie niegroźne zachowania – takie jak palenie fajki wodnej czy zażywanie dużych ilości tabletek przeciwbólowych mogą prowadzić do uzależnienia, a także stać się swego rodzaju przedsionkiem prowadzącym do jeszcze groźniejszych nałogów, na przykład uzależnienia od heroiny.
W ramach kampanii realizowanej w czerwcu br. przez agencję 22squared uruchomiona została specjalna strona internetowa www.drugfree.org skierowana do rodziców i opisująca krok po kroku jak rozpoznać uzależnienie u dziecka, a także informująca jak i gdzie uzyskać dla niego pomoc.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?