Każdego roku w USA 40 tysięcy kobiet umiera na raka piersi. Ta liczba, niepokojąco duża także poza granicami USA, sprawia, że choroba dotyka większość ludzi, atakując choćby osoby z najbliższego otoczenia. Kampania „Become a Hurricane Voice” przeprowadzona w latach 2002 – 2003 przez Hurricane Voices Breast Cancer Foundation – fundację zajmującą się tematyką raka piersi, przebiegała trójtorowo – „It’s Not Me” mówiła o tym, że rak piersi nie zna granic i atakuje każdego bez względu na jego płeć, kolor skóry czy wiek; „The Daily Grind” pokazywała, że rak piersi jest naszą codziennością, bo co 13 minut jakaś osoba umiera z powodu tej choroby, najwyższy więc czas by to zmienić; „Speak Up for Change” przekonywała by przełamać ciszę – by o raku piersi dowiadywać się, rozmawiać i szerzyć wiedzę. Reklamy pojawiały się w prasie.
Organizacja Hurricane Voices właśnie teraz, zakończywszy swoją misję po 8 latach działalności, jest zamykana.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?