Każdego roku w USA 40 tysięcy kobiet umiera na raka piersi. Ta liczba, niepokojąco duża także poza granicami USA, sprawia, że choroba dotyka większość ludzi, atakując choćby osoby z najbliższego otoczenia. Kampania „Become a Hurricane Voice” przeprowadzona w latach 2002 – 2003 przez Hurricane Voices Breast Cancer Foundation – fundację zajmującą się tematyką raka piersi, przebiegała trójtorowo – „It’s Not Me” mówiła o tym, że rak piersi nie zna granic i atakuje każdego bez względu na jego płeć, kolor skóry czy wiek; „The Daily Grind” pokazywała, że rak piersi jest naszą codziennością, bo co 13 minut jakaś osoba umiera z powodu tej choroby, najwyższy więc czas by to zmienić; „Speak Up for Change” przekonywała by przełamać ciszę – by o raku piersi dowiadywać się, rozmawiać i szerzyć wiedzę. Reklamy pojawiały się w prasie.
Organizacja Hurricane Voices właśnie teraz, zakończywszy swoją misję po 8 latach działalności, jest zamykana.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę