────── 09.07.2015
Strach jako narzędzie w kampaniach społecznych. Matka i dziecko w wybranych kampaniach prozdrowotnych
Praca przedstawia analizę wykorzystywania strachu w kampaniach społecznych. Rozdział teoretyczny wyjaśnia pojęcie kampanii społecznych, opisuje techniki marketingowe w nich wykorzystywane, określa nadawcę i odbiorcę kampanii. W tym kontekście poruszane są zagadnienia związane z zasadnością wykorzystywania strachu i czynnikami mającymi wpływ na odbiór kampanii. W pracy prezentowana jest typologia oraz klasyfikacja narzędzi kampanii społecznych ze szczególnym uwzględnieniem obrazu matki i dziecka. Istotę pracy stanowi analiza ilościowa i jakościowa trzech prozdrowotnych kampanii społecznych. Wybrane materiały audiowizualne analizowane są w oparciu o klucz kodowy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Polak na diecie
-
29.03.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
21.03.2024
Prawie jedna trzecia jaj pakowanych w Polsce nie pochodzi od kur w klatkach