Kampania „Domestic violence is against the law” odbyła się w Stanach Zjednoczonych, w Massachusetts, w czerwcu 2007 roku. Kierowana była do imigrantów, którym starano się uświadomić, że przemoc domowa jest zawsze sprzeczna z prawem, niezależnie od tego, kto jest jej ofiarą – czy rodowity Amerykanin, czy imigrant. Organizator kampanii, koalicja MIRA (Massachusetts Immigrant and Refugee Advocacy Coalition) oraz Departament Zdrowia zaoferowały pomoc osobom pokrzywdzonym przez infolinię SafeLink, monitorując jednocześnie działania policji w zakresie pomagania pokrzywdzonym imigrantom.
Kampania reklamowa pojawiła się na plakatach i w prasie lokalnej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
22.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!