Stolarz i baletnica są złączeni w jednym ciele, tak jak pływaczka i deskorolkowiec czy dziecko i biegaczka. Przez łączenie na zdjęciu jednej osoby z dwóch „połówek” ciał organizacja Mexican Transplant Association chce zwrócić uwagę na temat transplantacji.
Hasło widoczne na plakatach „Live twice” („Żyj dwa razy”) nadaje sens grafice. Projekt opiera się na prostym zestawieniu dwojga osób, które w zamyśle mają reprezentować dawcę i biorcę organów. Kampania ma wywoływać pozytywne skojarzenia z oddawaniem organów.
Oddawanie organów, jeśli potencjalny dawca nie podejmie odpowiedniej decyzji wcześniej, często wiąże się z decyzją podejmowaną przez rodzinę tuż po śmierci najbliższej osoby. Kampania ma zachęcić ludzi do świadomego wyboru za życia. Ludzie wybrani do zdjęć są aktywni i uśmiechnięci. W ten sposób nadawca pokazuje, że przekazywanie narządów wiąże się z dawaniem szansy na życie.
Plakat puentuje hasło: „Sign up and become an organ donor now” („Zapisz się teraz i zostań dawcą organów”). Kreacja została zaprojektowana przez agencję Publicis mającą swój odział w Meksyku.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna