W marcu 2004 rozpoczęła się kampania propagująca oszczędny sposób życia i przekonująca rodziny do oszczędzania energii elektrycznej i gazu. Prognozy pokazują, że zużycie tych czynników wzrośnie w USA w następnych 20 latach aż o 50%, a wraz z nim – zanieczyszczenie środowiska. Bohaterem kampanii jest marnujący energię elektryczną odrażający prosiak, który ma zmotywować najmłodszych odbiorców do oszczędności (poprzez bycie Pogromcą Świniaka). Zachętą dla dorosłych jest przekonywanie, że oszczędność energii w domu to po prostu oszczędność pieniędzy, a także dbałość o środowisko naturalne dla przyszłych pokoleń. Inicjatorem akcji była amerykańska koalicja biznesu, instytucji rządowych, konsumenckich i ekologicznych The Alliance to Save Energy.
Reklamy pojawiły się w radiu, telewizji, w prasie i na outdoorze. Kreację przygotowała agencja TracyLocke.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?