Polskie Linie Lotnicze LOT włączyły się do kampanii na rzecz walki z nowotworem piersi. Kampania trwa przez cały październik, który ogłoszony jest miesiącem walki z rakiem piersi. Celem działań jest przypomnienie o znaczeniu profilaktyki w walce z chorobą, która – odpowiednio wcześnie wykryta – może być całkowicie wyleczalna.
W ramach działań personel pokładowy LOT-u będzie nosił symboliczne różowe wstążki wpięte w klapy mundurów. W dniu inauguracji kampanii na wszystkich lotach odczytane zostały specjalne zapowiedzi pokładowe na temat kampanii oraz profilaktyki raka piersi.
Wsparcie kampanii przez PLL LOT odbywa się nie tylko na pokładach samolotów. Ulotki na temat wydarzenia są dostępne w biurach przewoźnika w całym kraju. Obszerna publikacja nt. profilaktyki raka piersi została zamieszczona w magazynie pokładowym Kaleidoscope. Na stronie lot.com obok logo firmy pojawiła się symboliczna różowa wstążka.
Organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, której celem jest ratowanie życia kobiet na całym świecie oraz zlikwidowanie raka piersi, jest firma Estée Lauder. Pomysłodawczynią samej idei różowej wstążki jest wiceprezes firmy, Evelyn Lauder.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy