W kwietniu 2007 roku agencja DDB z Sydney zrealizowała kampanię dla organizacji Cycling Australia propagującą noszenie kasków podczas jazdy rowerem. Do tego celu wykorzystano warzywa przypominające swoim kształtem ludzki mózg. Reklamy z kapustą, brokułem i kalafiorem oraz hasłem „Always wear an approved safety helmet. cycling.org.au. Cycling Australia” pojawiły się w prasie i na billboardach. Posłużenie się warzywami w kontekście bezpieczeństwa może mieć przynajmniej dwa wytłumaczenia – trzeba chronić to, co delikatne albo niedostateczna ochrona głowy może doprowadzić do tego, że stanie się „warzywem”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem