Na kolorowych, przypominających ilustracje z książki z bajkami obrazkach, dzieci bawią się beztrosko i z uśmiechem. Jednak w kreacji tej chińskiej kampanii realizowanej przez agencję Shunya z Pekinu, podobnie jak w każdej bajce, występują też czarne charaktery – są nimi wszystkie szkodliwe substancje zawarte w jedzeniu, za którym dzieci przepadają.
Widoczne na plakatach dzieci bawiące się w świecie zbudowanym ze słodyczy oraz wszelkiego rodzaju dań sprawiają wrażenie zupełnie bezpiecznych. Jednak między ich ulubionymi przekąskami czyha wiele niebezpieczeństw – w hamburgerze ukryty jest skorpion, pizza pokryta jest odłamkami szkła, a jeden z lizaków zawiera trującą substancję. Kampania poprzez przyciągające plakaty oraz umieszczone na nich pytanie „Czy naprawdę wiesz, co je Twoje dziecko?” ma uświadomić rodzicom jak ważna dla ich dzieci jest odpowiednia dieta.
Pomysłodawcą kampanii jest Fundacja na rzecz Rozwoju Kobiet i Dzieci z Pekinu (BeiJing Women & Children’s Development Foundation). Obszarem jej działalności jest nie tylko promowanie bezpiecznej dla rozwoju i zdrowia dziecka żywności, ale także rozpowszechnianie idei zatrudnienia kobiet oraz pomoc tym, których dotknęła bieda. Ambasadorką organizacji jest znana chińska aktorka Hong Tao.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem