Celem tegorocznego francuskiego tygodnia bezpieczeństwa drogowego (13-29 października) było przypomnienie młodym użytkownikom dróg, że przestrzeganie przepisów jest najlepszym sposobem bezpiecznego poruszania się po drodze – niezależnie od używanego środka transportu. Hasło kampanii Ministerstwa Ekologii, Energii, Stałego rozwoju i Zagospodarowania terytorium realizowanej przez agencję Lowe Stratéus – Nie pozwól swojej przyszłości rozbić się na drodze – oraz reklamy zostały dopasowane do czterech różnych grup odbiorców i ich problemów:
– w grupie wiekowej 8-11 lat najczęstsze wypadki to te rowerowe (Wolisz rozbryzgać się na ścieżce rowerowej czy zostać rozgnieciony pod kołami samochodu?),
– w grupie 12-14 są to głównie wypadki piesze (Wolisz wyjść na barana przechodząc po pasach czy spędzić życie ze śrubami w nogach?),
– w grupie 15-17- wypadki skuterowe i motorowe (Wolisz wyjść na żółwia jadąc na skuterze czy na warzywo leżąc na łóżku w szpitalu?),
– a w grupie 18-25 lat – samochodowe (Wolisz wyjść na staruszkę prowadząc 50 km/h czy nie przekroczyć 25 lat?).
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?