logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 900 charytatywnych km z DHL
14.08.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

900 charytatywnych km z DHL



Firma DHL Express wspiera 900-kilometrową wyprawę charytatywną „Podróż dla innych” w której biorą udział Edwin Osiecki i Paweł Matczyński, menadżerowie firmy DHL Express oraz jej wieloletni klient Stanisław Wojtanek. Grupa zamierza przebyć na rowerach trasę od Tatr po Hel w ciągu 4 dni w dniach 12-15 sierpnia br.

Głównym celem rowerowej wyprawy jest zebranie jak największej kwoty dla dwojga podopiecznych fundacji Dostrzegamy Innych Ludzi oraz Jedni Drugim. Należy do nich Kacper z porażeniem mózgowym, pacjent hospicjum domowego St. Vincent Medical Center. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na zakup łóżka ortopedycznego dla niego oraz urządzenia medycznego ułatwiającego odkrztuszanie. Szczególnej pomocy wymaga również podopieczna Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bogumiłku – Natalka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zebrane środki pozwolą sfinansować koszty jej leczenia, na które nie stać jej rodziców z powodu trudnej sytuacji materialnej.

W rowerową „Podróż dla Innych” włączyli się pracownicy DHL, akcję wspierają również inni sponsorzy – Kinnarps, Proeko, Agap i Elint, a także firma DHL Express (Poland) oraz różne osoby i organizacje.

Każdego dnia rowerzyści zamierzają pokonywać średnio 220 km, dlatego trasa podróży podzielona została na 4 etapy. Pierwszy z nich wiąże się z przejechaniem odcinka z Bukowiny Tatrzańskiej do Nakła (12.08.). Z Nakła peleton wyruszy do Łęczycy (13.08.), a następnie do Tlenia (14.08.), z którego następnego dnia uda się w ostatni etap podróży, na Hel.

Podopiecznych akcji „Podróż dla Innych” może wesprzeć każdy, wpłacając dobrowolne sumy na konto Fundacji DHL „Dostrzegamy Innych Ludzi” z dopiskiem: „akcja Podróż dla Innych”.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek