logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 9. edycja ECCO Walkathonu w Polsce
17.07.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

9. edycja ECCO Walkathonu w Polsce



14 września na warszawskiej Agrykoli odbędzie się ECCO Walkathon. To dziewiąta edycja tego spaceru w Polsce, a czternasta na świecie.

Do uczestników należy przejście po wytyczonych trasach, a za każdy przebyty kilometr organizator przedsięwzięcia, firma ECCO, przekazuje 4 złote na konto wybranej przez uczestnika organizacji charytatywnej. Do tej pory ECCO w imieniu spacerowiczów przekazało prawie 5 mln zł na projekty społeczne. Wsparto podopiecznych Fundacji „TVN nie jesteś sam” i programy: wsparcia budowy Centrum Profilaktyki Nowotworów przy Instytucie Onkologii w Warszawie oraz rehabilitację dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym i mukowiscydozą. Wspólnie z Fundacją Radia ZET zakupiono sprzęt medyczny ratujący życie małych pacjentów Kliniki Kardiologii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi i sfinansowano zakup nowoczesnego ultrasonografu dla Zakładu Diagnostyki i Profilaktyki Wad Wrodzonych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, dzięki funduszom zebranym podczas ECCO Walkathonów w roku 2011 i 2012 wsparło budowę rodzinnego domu czasowego pobytu dzieci „Puchatek” w Biłgoraju. Ci, którzy w 2009 roku poszli na spacer dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” przyczynili się do budowy „Doliny Słońca”, czyli Ośrodka Rehabilitacyjno-Terapeutycznego dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. Z organizacją ekologiczną WWF zbierano fundusze na ochronę naturalnych siedlisk niedźwiedzi polarnych, czy ratowania zwierząt z dorzecza rzeki Kongo. Od dwóch lat pieniądze zebrane podczas ECCO Walkathonów ECCO przekazuje na wsparcie podopiecznych warszawskiego Ogrodu Zoologicznego.

W tym roku pieniądze otrzymają dzieci chore na mukowiscydozę (podopieczni Fundacji TVN „Nie jesteś sam”, zostanie także dofinansowany zakup sprzętu ratującego życie wcześniaków ze Szpitala Dzieciątka Jezus w Warszawie (projekt Fundacji Radia ZET), a z dotacji dziecięcej zostanie zbudowany zimowy domek dla pingwinów przylądkowych pochodzących z południowej Afryki i zamieszkujących warszawski Ogród Zoologiczny.

Do tej pory swoje poparcie dla idei ECCO Walkathonu wyrazili m.in.: Dorota Wellman, Monika Olejnik,  Daria Widawska, Magdalena Kumorek, Karolina Gorczyca, Julia Kamińska, Agnieszka Cegielska, Beata Tadla, Margarett, Aneta Zając, Ania Maruszeczko, Tatiana Okupnik, Edyta Olszówka, Magdalena Różczka, Małgorzata Socha, Sonia Bohosiewicz, Maja Ostaszewska, Dorota Gardias, Iwona Guzowska, Beata Pawlikowska, Tomasz Karolak, Michał Piróg, Marcin Prokop, Staszek Karpiel Bułecka, Kamil Bednarek, Rafał Brzozowski, Oliwier Janiak, Jarosław Gugała, Wojciech Jagielski, Bartek Jędrzejak, Jarosław Kret, Marek Kamiński, Paweł Płuska, Tomasz Sianecki, Adam Wajrak, Paweł Wawrzecki, Karol Strasburger, czy Rafał Bryndal.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek