logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 30 powodów do bicia
06.12.2007
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

30 powodów do bicia



Brak ketchupu, zimna kolacja, zgubienie kluczy czy przegrana ulubionej drużyny to wystarczające powody. W Stanach Zjednoczonych corocznie 1,3 miliona kobiet staje się ofiarami przemocy domowej. Doświadcza jej także ponad 830 tysięcy mężczyzn. Te liczby odnoszą się jedynie do znęcania fizycznego.

Pod koniec 2007 roku agencja Serve Marketing, pomagająca na zasadach non-prof ofiarom przemocy, realizowała kampanię „30 Reasons” przedstawiając portret pobitej kobiety, na tle której wyszczególniono 30 błahych powodów, które stają się przesłankami do pobicia. To, co wydaje się niedorzeczne, może być początkiem czyjejś tragedii.

Reklama kierowana była zarówno do ofiar, jak i świadków agresji. Osobie maltretowanej często ciężko zwrócić się o pomoc, dlatego kampania ta nawołuje do interwencji każdego, kto zauważy jakieś niepokojące objawy w swoim otoczeniu. Na stronie internetowej, do której odsyła plakat – www.timetospeakup.org – można znaleźć kompleksowe informacje, jak w takiej sytuacji należy się zachować.
I.Gryz








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek