Brak ketchupu, zimna kolacja, zgubienie kluczy czy przegrana ulubionej drużyny to wystarczające powody. W Stanach Zjednoczonych corocznie 1,3 miliona kobiet staje się ofiarami przemocy domowej. Doświadcza jej także ponad 830 tysięcy mężczyzn. Te liczby odnoszą się jedynie do znęcania fizycznego.
Pod koniec 2007 roku agencja Serve Marketing, pomagająca na zasadach non-prof ofiarom przemocy, realizowała kampanię „30 Reasons” przedstawiając portret pobitej kobiety, na tle której wyszczególniono 30 błahych powodów, które stają się przesłankami do pobicia. To, co wydaje się niedorzeczne, może być początkiem czyjejś tragedii.
Reklama kierowana była zarówno do ofiar, jak i świadków agresji. Osobie maltretowanej często ciężko zwrócić się o pomoc, dlatego kampania ta nawołuje do interwencji każdego, kto zauważy jakieś niepokojące objawy w swoim otoczeniu. Na stronie internetowej, do której odsyła plakat – www.timetospeakup.org – można znaleźć kompleksowe informacje, jak w takiej sytuacji należy się zachować.
I.Gryz
zobacz także
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
