Obywatel nr 235 zachęca dzieci do konstruowania modeli rakiet. Takie hobby dostarcza obu stronom wiele przyjemności, dopóki dorosły nie okazuje się pedofilem.
W stanie Kolorado pedofilia stanowi poważny problem. Badania przeprowadzone przez organizację Blue Sky Bridge z hrabstwa Boulder wskazują, że 1 na 4 mieszkające w Kolorado dziewczynki oraz 1 na 6 chłopców jest molestowanych seksualnie przed skończeniem 18 lat. Szacuje się także, że każdego dnia, dwoje kolejnych dzieci staje się ofiarami nadużyć seksualnych.
Kampania ma na celu zaostrzenie uwagi rodziców. „It’s not easy to identify a pedophile. You’ve just spent 20 seconds with one” (Nie jest łatwo zidentyfikować pedofila. Właśnie spędziliście z nim 20 sekund) – mówi ciepłym głosem mężczyzna budujący kolorową rakietę.
Co ciekawe, bohater spotu jest prawdziwą postacią. Jeden dzień zajęło nakręcenie spotu w zakładzie karnym w Canon City, gdzie przestępca odsiaduje wyrok.
Kampania reklamowa ma uczyć rodziców jak uchronić dzieci przed molestowaniem. Organizacja Blue Sky Bridge zajmuje się pomocą dzieciom wykorzystywanym seksualnie.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju