logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z przemocą
   ──────  11.06.2012

20 sekund z pedofilem

Your browser does not support the video tag.


Obywatel nr 235 zachęca dzieci do konstruowania modeli rakiet. Takie hobby dostarcza obu stronom wiele przyjemności, dopóki dorosły nie okazuje się pedofilem.

W stanie Kolorado pedofilia stanowi poważny problem. Badania przeprowadzone przez organizację Blue Sky Bridge z hrabstwa Boulder wskazują, że 1 na 4 mieszkające w Kolorado dziewczynki oraz 1 na 6 chłopców jest molestowanych  seksualnie przed skończeniem 18 lat. Szacuje się także, że każdego dnia, dwoje kolejnych dzieci staje się ofiarami nadużyć seksualnych.

Kampania ma na celu zaostrzenie uwagi rodziców. „It’s not easy to identify a pedophile. You’ve just spent  20 seconds with one” (Nie jest łatwo zidentyfikować pedofila. Właśnie spędziliście z nim 20 sekund) – mówi ciepłym głosem mężczyzna budujący kolorową rakietę.

Co ciekawe, bohater spotu jest prawdziwą postacią. Jeden dzień zajęło nakręcenie spotu  w zakładzie karnym w Canon City, gdzie przestępca odsiaduje wyrok.  

Kampania reklamowa ma uczyć rodziców jak uchronić dzieci przed molestowaniem. Organizacja Blue Sky Bridge zajmuje się pomocą dzieciom wykorzystywanym seksualnie.
Anna Pieczykolan


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Model Rocket
Czas:
2012.6.6
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Blue Sky Bridge
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
TDA Advertising & Design (Boulder)
Adresaci:
Rodzice
Hasło kampani:
It’s not easy to identify a pedophile. You’ve just spent 20 seconds with one (Nie jest łatwo zidentyfikować pedofila. Właśnie spędziliście z nim 20 sekund)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek