logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 20 miejsc zabaw od NIVEA
08.06.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

20 miejsc zabaw od NIVEA



NIVEA ogłosiła wyniki I etapu drugiej edycji konkursu „Podwórko NIVEA”. Spośród blisko 1000 lokalizacji, które wzięły udział w drugiej edycji projektu, Polacy wyłonili 20 miejsc, w których w tym roku powstaną Rodzinne Miejsca Zabaw. Do zaangażowania w ostatniej części konkursu zachęca ambasador projektu Mateusz Kusznierewicz.

Do konkursu o „Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsce Zabaw 2016 zgłosiło się 978 gmin, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych. Wśród wybranych w głosowaniu znalazły się: Kobyłka (mazowieckie), Pabianice (łódź), Żegocina (małopolskie), Siechnice (dolnośląskie), Pólko (pomorskie), Szczytniki (wielkopolskie), Firlej (lubelskie), Otyń (lubuskie), Brzeźnica Bychawska (lubelskie), Żabiniec (mazowieckie), Ostrów Lubelski (lubelskie), Nieprześnia (małopolskie), Kobyla Góra (wielkopolskie), Kęsowo (kujawsko-pomorskie), Przesieczna (dolnośląskie), Ciepielowice (opolskie), Zajączki (wielkopolskie), Klicko (zachodniopomorskie), Sierpc (mazowieckie), Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)

Przez kolejny miesiąc będzie trwać głosowanie na 20 następnych lokalizacji,  gdzie powstaną Rodzinne Miejsca Zabaw. Drugi etap konkursu trwa od 2 do 30 czerwca 2016 roku. Głosowanie odbywa się na www.NIVEA.pl/podworko.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek