10 hitów - najlepsze polskie kampanie społeczne 2011 r.
Czy zamierza pan zajść w ciążę?
„Czy zamierza pan zajść w ciążę?” Dziwne pytanie, ale to samo skierowane do kobiety dziwi niestety mniej. „Niektóre pytania nie powinny padać niezależnie od tego, czy są zadawane mężczyźnie czy kobiecie” – głosiło hasło spotu zrealizowanego dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Spot w celny sposób uchwycił podwójne standardy w traktowaniu kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Reżyseria, gra aktorska i zdjęcia są na wysokim poziomie, a forma jest spójna z treścią. Klatka po klatce odbiorca może obserwować jak pewny siebie kandydat wypytywany o swoje plany osobiste powoli traci śmiałość i poczucie kompetencji. Scenariusz spotu reklamowego został wyłoniony w ramach konkursu młodych twórców. Jego autorami są Maciej Kałach i Ewa Kamińska. Za powstanie kampanii odpowiedzialny był Departament Zarządzania EFS i Pracownia Poziomka.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2021
Jesz? Nie jedź!
-
05.01.2021
Jedenaste: Nie produkuj śmieci – finał 21. konkursu Galerii Plakatu AMS
-
04.01.2021
Twoje ręce, twój wybór
-
04.01.2021
Wszyscy mamy źle w głowach
-
09.12.2020
Przerażasz wszystkich na śmierć
-
02.12.2020
Oczy_rzeczywistości, czyli o stereotypach dotyczących niepełnosprawnych kobiet