logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  21.01.2011

Czy zamierza pan zajść w ciążę?

Your browser does not support the video tag.


"Jak zamierza pan łączyć obowiązki rodzinne z pracą? Czy w najbliższym czasie zamierza pan zajść w ciążę i urodzić dziecko?" Niektóre pytania nie powinny padać niezależnie od tego, czy są zadawane mężczyźnie czy kobiecie.

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego rozpoczyna kampanię reklamową poświęconą promocji zasady równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy. W kampanii wykorzystywany jest spot reklamowy, którego scenariusz został wyłoniony w ramach konkursu dla młodych twórców – wygrali go Maciej Kałach i Ewa Kamińska. Film wyreżyserowała Marta Karwowska, a zdjęcia wykonał Jakub Giza, natomiast autorem muzyki jest Maciej Fil (Efiel). Spot emitowany jest w telewizji, kinach i internecie, a do końca stycznia br. można go również oglądać na stacjach i w wagonach metra warszawskiego.

Reklama ma zwracać uwagę na fakt, że wciąż na rynku pracy istnieje dyskryminacja ze względu na płeć, pojawiająca się już na etapie rekrutacji, gdzie oprócz wykształcenia, kwalifikacji i dotychczasowych doświadczeń, liczy się status matrymonialny kandydatki. Taki sposób myślenia często odbiera kobietom szansę na rozwój kariery oraz wykorzystanie swoich umiejętności w pracy zawodowej. Traktowaniu kobiet i mężczyzn na rynku pracy towarzyszą podwójne standardy.

Kampania będzie trwała do końca roku. Koszt jej realizacji wynosi ok. 1 mln zł.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Czy zamierza pan zajść w ciążę?
Czas:
2011.1.19 - 2011.12.31
Tematy:
Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Media:
Telewizja, kino, internet, ekrany w metrze
Wykonawca:
Departament Zarządzania EFS, Pracownia Poziomka
Adresaci:
Pracodawcy
Hasło kampani:
Niektóre pytania nie powinny padać niezależnie od tego, czy są zadawane mężczyźnie czy kobiecie.





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 05.12.2023

    Cały świat na tym korzysta


  • 04.12.2023

    Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia


  • 01.12.2023

    Kształt bezpieczeństwa


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 29.11.2023

    Na światło dzienne


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek