Głównym celem Breast Cancer Research Trust jest wynalezienie lekarstwa na raka piersi, jednej z głównych przyczyn śmierci kobiet z Nowej Zelandii. Do kosztownych badań nad medykamentem potrzebuje wsparcia finansowego i z prośbą o nie zwraca się do odbiorców kampanii. Spot telewizyjny w reżyserii Gaysorna Thavata, z finałowym hasłem „More women should die of old age” (Więcej kobiet powinno umierać ze starości) pokazuje śmierć „idealną”, czyli taką, której powodem jest starość, a nie choroba. Kampania przygotowana przez Y&R Auckland została nagrodzona Złotym Lwem w Cannes.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty