Polski Konkurs Reklamy KTR 2012 rozstrzygnięty. Grand Prix KTR otrzymała kampania „Autyzm wprowadza w błąd” agencji PZL dla Fundacji SYNAPSIS: – Aby zwiększyć świadomość autyzmu, wykorzystaliśmy plotkę. W tajemnicy przeprowadziliśmy akcję, w której aktor Bartek Topa odegrał osobę z autyzmem (w telewizji śniadaniowej oraz w miejscach publicznych). Media szumiały od domysłów na temat problemów aktora. Kiedy ujawniliśmy prawdę mieliśmy już spore audytorium, które usłyszało o autyzmie.
Nagrodzone kampanie społeczne:
W kategorii KAMPANIA
– Złoto: „Życie to nie facebook”, Saatchi & Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża
W kategorii REKLAMA FILM – TV/CINEMA (Reklama społeczna i non profit)
– Brąz: „Zapnij pasy, włącz myślenie”, BBDO Warszawa dla KRBRD
W kategorii REKLAMA FILM – FILM INTERNETOWY (Reklama społeczna i non profit)
– Srebro: „Kapturek”, TBWA dla Fundacji WWF
– Brąz: „Życie to nie facebook”, Saatchi & Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża
W kategorii REKLAMA FILM – FILM ZINTEGROWANY
– Brąz: „Poranek”, Fabryka Komunikacji Społecznej dla KRBRD
W kategorii REKLAMA DRUKOWANA OUTDOOR (Reklama społeczna i non profit)
– Brąz: „Oswoić ciemność”, K2 dla Stowarzyszenia Tęcza
W kategorii ACTIVE ADVERTISING (Direct marketing)
– Brąz: „Captcha”, Leo Burnett Warszawa dla Amnesty International
W kategorii ACTIVE ADVERTISING (Event marketing)
– Złoto: „Sztuka, której nikt nie widział”, DDB Warszawa dla Fundacji Audiodeskrypcja
W kategorii ACTIVE ADVERTISING (Guerilla advertising)
– Brąz: „Dobra Kanapka”, Gruppa 66 Ogilvy dla UNICEF
W kategorii ACTIVE ADVERTISING (Reklama społeczna i non-profit)
– Złoto: „Autyzm wprowadza w błąd”, PZL dla Fundacji SYNAPSIS
– Srebro: „Życie to nie facebook”, Saatchi & Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża
– Brąz: „Boskie Matki”, Euro RSCG 4D dla Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj życie
W kategorii ACTIVE ADVERTISING PR
– Złoto: „Autyzm wprowadza w błąd”, PZL dla Fundacji SYNAPSIS
– Brąz: „Liczenie niewolności”, Leo Burnett Warszawa dla Amnesty International
W kategorii MEDIA INTERAKTYWNE (Reklama online – Reklama społeczna i non-profit)
– Brąz: „Captcha”, Leo Burnett Warszawa dla Amnesty International
– Brąz: „Rescue Banner „, Scholz & Friends Warszawa dla Polskiej Akcji Humanitarnej
W kategorii MEDIA INTERAKTYWNE (Reklama w mediach spolecznosciowych)
– Srebro: „Życie to nie facebook”, Saatchi & Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża
W kategorii MEDIA INTERAKTYWNE (Viral Marketing)
– Brąz: „Życie to nie facebook”, Saatchi & Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża
W kategorii MARKETING MIEJSC
– Brąz: ” Do You Know Polska?”, K2 dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Tytuł agencji roku otrzymała Saatchi & Saatchi Poland.
Do konkursu nadesłano w tym roku 730 prac Oceniało je 98-osobowe jury. Jak co roku obradom przewodniczył znany i ceniony na świecie dyrektor kreatywny Armin Jochum Chief Creative Officer Jung Von Matt. Kierował bezpośrednio obradami jury oceniającego cztery kategorie: Reklama Drukowana, Film/Radio i Kampania oraz specjalnemu jury przyznającemu Grand Prix KTR.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko