logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
17.01.2025
Tematy: Wydarzenia, Polska

Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów



Firma Lisner ogłosiła wycofanie jaj pochodzących od kur utrzymywanych w klatkach ze wszystkich swoich produktów. Decyzja ta wpisuje się w ogólnoeuropejski trend ograniczania stosowania tego typu jaj i odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów oraz wymogi zrównoważonego rozwoju.

Decyzja Lisnera to element długofalowej strategii firmy, która stawia na odpowiedzialną produkcję i poprawę standardów etycznych. Marka dołącza do grona przedsiębiorstw, które podejmują konkretne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, dając przykład innym graczom na rynku.

image by Idella Maeland on Unsplash

– Wprowadzona zmiana to krok milowy w strategii odpowiedzialności społecznej i środowiskowej naszej marki – podkreśla Greta Krzyżek-Malska, Marketing Manager, Lisner. – Jako firma, której bliskie są wartości zrównoważonego rozwoju, zdajemy sobie sprawę, że nasze decyzje mają wpływ nie tylko na konsumentów, ale również na środowisko i dobrostan zwierząt. Pragniemy oferować produkty, które są zgodne z oczekiwaniami współczesnych konsumentów, a jednocześnie wspierają bardziej etyczne i ekologiczne praktyki w rolnictwie. To zobowiązanie wobec przyszłych pokoleń oraz wyraz naszej troski o jakość i odpowiedzialność na każdym etapie produkcji. W portfolio firmy znajduje się wiele produktów zawierających jaja, m.in. pastella jajeczna ze szczypiorkiem, pastella jajeczna z kurkami, sałatki warzywne i jajeczne.

Decyzja firmy jest obecnie komunikowana za pomocą kampanii informacyjnej Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy, która obejmuje zintensyfikowaną komunikację w mediach społecznościowych z wykorzystaniem opinii ekspertów branżowych. Przewidziano ponadto wysyłkę kreatywną z materiałami informacyjnymi, konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla konsumentów oraz działania z zakresu Public Relations. Kampania potrwa do 31 marca 2025 roku.

Z raportu Stowarzyszenia Otwarte Klatki i Fundacji Alberta Schweitzera Wycofanie jaj z chowu klatkowego. Podsumowanie postępów w branży spożywczej, handlowej i HoReCa wynika, że konsumenci przywiązują dużą wagę do hodowli, z której pochodzą jaja. Zdecydowana większość Polaków (74,4 proc.) negatywnie ocenia chów klatkowy, uważając, że nie zapewnia ona kurom nioskom odpowiednich warunków życia, a 65 proc. chce zakazu chowu klatkowego kur niosek. Znacząca większość konsumentów (60,6 proc.) opowiada się za rezygnacją sklepów, producentów żywności i restauracji z używania jaj z chowu klatkowego. Niemal 70 proc. ocenia pozytywnie działania firm decydujących się na rezygnację z tego typu jaj zaś ponad 74 proc. uważa, że firmy powinny publicznie informować o postępach w wycofywaniu jaj klatkowych.

image by Kristin Snippe on Unsplash

oprac: Dorota Chrobak

Polska jajka kury Lisner


Nazwa wydarzenia:
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
Czas:
2025.1.14
Kraje:
Polska
Nadawca:
Lisner





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek