Świetny przykład minimalizmu: czerwień, czerwień i czerwień, a na środku tonąca śmierć. Zarys jej postaci jest już nawet zbędny, ponieważ i bez niego przekaz jest od razu czytelny. Przewrotny i ironiczny w wymowie print stanowi element rumuńskiej kampanii „Dying Death“, którą w październiku br. zorganizowała fundacja React.
Kampania ma na celu przeciwstawienie się przekonaniu, że zapasy krwi w bankach są wystarczające i nie ma potrzeby oddawania jej – „We always need some more. Donate!“ („Zawsze przyda się więcej. Oddaj krew!“); dopiero odpowiednie jej ilości będą mogły wygrać ze śmiercią.
Kampanię przygotowała agencja BBDO z Bukaresztu.
K. Kondracka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach