Niemieckie reklamy mają swoją szczególną specyfikę estetyczną. Warto przypomnieć choćby kampanię „Podbródek po dziadku, oczy po tacie, hiv po mamie” czy „Dyktator w rozporku” i wybaczyć brak subtelności.
Tym razem agencja Das Comitee z Hamburga, na zlecenie organizacji Regenbogen, realizuje kampanię pod hasłem „AIDS is a mass murderer” („AIDS to masowy morderca”) komunikującą o Światowym Dniu AIDS (1 grudnia), wykorzystując powszechne już w kampaniach społecznych porównanie skutków działań słynnych dyktatorów – Józefa Stalina, Adolfa Hitlera i Saddamem Husajna – do innego rodzaju tragedii. W tym przypadku chodzi o zachorowania na AIDS – wirus HIV jest porównany do dyktatora. Współżycie seksualne bez zabezpieczenia to jak uprawianie seksu z którymś z tych trzech strasznych panów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty