Rozwiane włosy zaskoczyły pasażerów
Bujne włosy modelki, które powiewały na ekranie, gdy tylko przejeżdżał obok pociąg metra, przyniosły reklamowanemu w ten sposób szamponowi duże zainteresowanie. Pomysł zaadaptowała do swoich potrzeb szwedzka organizacja, zaskakując tak pamiętających wcześniejszą reklamę, jak i tych, którzy jej nie znali.
Jak wiele osób marzy o bujnej czuprynie? Kto zachwyca się spektakularnie błyszczącymi włosami w reklamach telewizyjnych? Z pewnością niejedna osoba jest pod wrażeniem takich efektów. Świadomość, że włosy są odzwierciedleniem stanu zdrowia, może wywołać zadumę.
Takie reakcje można było zaobserwować dzięki kampanii stworzonej przez The Swedish Childhood Cancer Foundation, która jest organizacją pozarządową działającą na rzecz dzieci chorujących nowotworowo. Zajmuje się ona badaniami, wspiera dokształcanie się pracowników oddziałów onkologii dziecięcej, a także poszerza wiedzę ludzi na ten temat finansując wyjazdy zagraniczne oraz wspierając lokalne inicjatywy. Kampania "A hair-raising message" wykorzystuje nowoczesne technologie. Na stacji metra zamontowano ekrany, na których wyświetlano spoty zsynchronizowane z przejeżdżającymi pociągami. Obraz poruszających się jakby pod wpływem pędu powietrza włosów skupia uwagę podróżujących. Jednak tym razem nie reklamowano kosmetyku. W pewnym momencie fryzura znika i pojawia się informacja, że 14-letnia Linn choruje na raka. Brak włosów jest konsekwencją chemioterapii. Dziewczynka prosi o wsparcie fundacji, która utrzymuje się jedynie z prywatnych datków ludzi dobrej woli.
Pomysł został zaadaptowany za zgodą nadawcy reklamy szamponu – Apotek Hjärtat.
Magdalena Głowacka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach