Reklamy koreańskiej kampanii Quit cutting ułożono na chodnikach. Zdjęcia uciętych drzew, przyklejone do ziemi obok prawdziwych – w jednej linii i z zachowaniem równej odległości – miały za zadanie wtopić się w strukturę betonu i miejski krajobraz. Sierpniowa kampania organizacji ekologicznej Green Korea United uświadamiała w ten sposób mieszkańcom Seulu skutki masowej wycinki lasów. Organizatorzy wyszli z założenia, że o problemach ekologicznych wiedzą niemal wszyscy, ale traktują je jako coś odległego, pokazywanego w telewizji i prasie, z czym trudno się utożsamić. Zaskakujące swoim położeniem reklamy oraz równie zaskakujące "dziury" w krajobrazie miały problem dosłownie przybliżyć.
Można tylko wyrazić ubolewanie, że za informacją o wysokiej liczbie (354) wycinanych drzew, której każdy z nas jest sprawcą, nie podano od razu rady jak można ją zminimalizować.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty