Kontrowersyjna akcja angielskiej organizacji Barnardo’s Giving children back their future z przełomu 1999/2000 wywołała w mediach brytyjskich wielką dyskusję. Siedem reklam prasowych przedstawia dzieci w sytuacjach z dorosłego życia jako przewidywanych sposobów na ich przyszłe zachowania. Zejście na tzw. złą drogę jest konsekwencją nieszczęśliwego dzieciństwa i zaniedbania ze strony rodziców. Organizatorzy przekonują ich, że dzieciństwo to najważniejszy etap w życiu człowieka, i że ono decyduje o wyborach, jakie ich dzieci będą podejmować w przyszłości. Pod koniec trwania akcji stworzono dodatkową czarno-białą reklamę tłumaczącą wybór stylu kreacji poprzednich. Kampanię zrealizowała agencja Bartle, Bogle and Hegarty.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty