────── 30.03.2008
Mustang ujarzmiony
Prosta i urocza kampania ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich z marca 2008 roku. Czy przekona odbiorców do ograniczenia prędkości – to już zupełnie inna kwestia, która – jak się może wydawać – ustąpiła miejsca wadze działań promocyjnych agencji reklamowej Publinet z Dubaju. "Obey speed limits" (Przestrzegaj ograniczeń prędkości) zachęca do przestrzegania przepisów drogowych i do wolniejszej, spokojniejszej jazdy samochodem.
Nazwa kampanii:
Obey speed limits
Czas:
2008.3.10 - 2008.3.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Nadawca:
Publinet (Dubai)
Media:
Prasa
Wykonawca:
Publinet (Dubai)
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Obey speed limits
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty