Olbrzymi czołg na głównym placu miasta wybucha nagle feerią barw. Siedem tysięcy kolorowych baloników unosi się w powietrze, błyskawicznie tracą formę, którą jeszcze przed chwilą budowały. I wszystko dzięki aktywności zwykłych przechodniów.
Niesamowity widok, który mogli podziwiać mieszkańcy holenderskiego miasteczka Den Bosch oraz tysiące internautów, przygotowano w ramach kampanii War Child International. Organizacja pełni funkcję platformy zrzeszającej międzynarodowe organizacje humanitarne, które zajmują się pomocą dzieciom w rejonach dotkniętych konfliktami zbrojnymi.
Akcja „Balloon Tank Against Child Soldiers” („Balonowy czołg na rzecz dziecięcych żołnierzy”) stanowiła element corocznej zbiórki funduszy na działalność organizacji. Kampania opracowana przez agencję Happiness Brussels bazowała na zaangażowaniu odbiorców – 3500 postów na popularnym portalu społecznościowym Twitter miało wyzwolić baloniki połączone na kształt niemieckiego czołgu Sherman. Artystyczna wizja Hansa Hemmerta niosła ze sobą sugestywne przesłanie – kolorowe balony unoszące się w powietrzu w symboliczny sposób przywracały młodocianym żołnierzom ich dzieciństwo.
Kinga Stawińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty