W sterylnie czystym otoczeniu, w białej gumowej klatce siedzi sobie… plemnik. Plakat z klatką-prezerwatywą, będący częścią kampanii „Condom Cage”, został zrealizowany przez indyjską organizację YRG Care, zajmującą się profilaktyką HIV/AIDS.
W Indiach, drugim pod względem ludności kraju na świecie, problem HIV/AIDS zaczyna przybierać coraz bardziej niepokojący wymiar. Szacuje się, że żyje tam prawie 2,5 mln osób będących nosicielami HIV. Chociaż liczba ta stanowi zaledwie 0,03 % całej populacji Indii, to plasuje ten kraj na trzecim miejscu jeśli chodzi o państwa z najliczniejszą grupą osób zakażonych. Podobnie jak innych krajach, w Indiach najczęściej na HIV/AIDS chorują osoby młode, zwykle w wieku 15-44 lat.
YRG Care, pomysłodawca kampanii działa od 1993 roku. W tym czasie organizacja przeprowadziła wiele kampanii informacyjnych, programów prewencyjnych oraz otworzyła kilka klinik zajmujących się badaniami nad zapobieganiem HIV/AIDS. Prowadzi tez działania profilaktyczne oraz wspiera rodziny osób zakażonych.
M. Lewkowicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach