Jak odpowiedzieć teściowi na to trudne pytanie
Psychoterapeuta, teść i syn wbijają w widza dociekliwe spojrzenie i pytają z wyrzutem "Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?" Oto zagadka.
Spot Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiZ), bazujący na zaskakującej argumentacji (bo czy chęć ustrzeżenia się przed wyrzutami ze strony teścia czy pytaniem psychoterapeuty ma być skuteczną motywacją odbiorcy do poważnych decyzji finansowych?) ma zachęcić inwestorów do zainteresowania się tym makroregionem i rozwinięciem tam swojej działalności. Kampania skierowana jest przede wszystkim do szefów koncernów międzynarodowych, liderów opinii i międzynarodowych firm konsultingowych obsługujących inwestorów zagranicznych.
Spoty oraz reklamy prasowe ukażą się w polskich telewizjach informacyjnych (TVN24, TVN CNBC, Polsat News i TVP Info), tygodnikach (Newsweek, Polityka i Wprost), w internecie (onet.pl, interia.pl. gazeta.pl i egospdoarka.pl) oraz w międzynarodowych mediach ekonomicznych (CNN, The Econimist, FT online i CNN online).
Kampania jest częścią Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, który jest realizowany przez PAIiZ od 2010 roku. Całkowity koszt przygotowania kreacji, planu i harmonogramu realizacji kampanii wynosi 298.000 zł brutto.
Spot wizerunkowy nagrywano w Bieszczadach, Zamościu, Lublinie, Mielcu, Białymstoku oraz na Mazurach; filmowano m.in. w fabryce helikopterów w Mielcu, fabryce mebli BRW, a także w tartaku i stoczni jachtowej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa