A co jeśli bank naprawę potrafi dawać ludziom energię – głosiło hasło, które wywodzący się z RPA NEDBank umieścił w 2007 roku na billboardzie. Agencja NET#WORK BBDO postanowiła tym razem nie ograniczać się do półsłówek i metafor – na nośniku zainstalowała panele słoneczne, a te podłączyła do linii zasilającej kuchnię w pobliskiej szkole. Billboard został słusznie nagrodzony Grand Prix w kategorii Outdoor na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Źródło ilustracji: osocio.org
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty