Żywe zabawki w smutnych przestrzeniach – królik nakręcany pokrętłem, pies na samochodowych kółkach i kot na baterie – były bohaterami kampanii przebiegającej pod hasłem „Pets aren’t toys. Please think before you buy your child a pet” („Zwierzęta to nie zabawki. Proszę pomyśl, zanim kupisz dziecku zwierzę”) przygotowanej przez agencję JWT Sydney dla australijskiego oddziału organizacji The Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals (Królewskie Stowarzyszenie Zapobiegania Przemocy Wobec Zwierząt).
RSPCA, jedna z najbardziej znanych instytucji dbających o byt zwierząt na świecie, skierowała swoją kampanię do rodziców, którzy planują kupić swojemu dziecku zwierzę. Przekonywała, że decyzja o zakupie zwierzęcia zasługuje na głęboką refleksję i wymaga dużej odpowiedzialności. Zwierzęta z reklam przeobrażone w porzucone i osamotnione zabawki, które szybko nudzą się dzieciom, stanowiły przestrogę. Zakup zwierzęcia powinien być przemyślany, nieprzypadkowy oraz wcześniej zaplanowany z dzieckiem i resztą domowników.
S. Frydrysiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych