Linia życia, wychodząca z ekranu EKG, przechodzi na biała kartkę informującą, że jej dalszy los zależy od czytelnika. Kolumbijska kampania prasowa "You’ve got life in your hands." (Życie jest w twoich rękach) zachęca do wpłat na konto Fundacji – Dom Boskiego Miłosierdzia, która pomaga osobom chorym na raka. Osoby te w przeważającej większości mają niskie dochody i nie stać ich na leczenie.
Akcja powoduje reakcję – reklama ma sprawić wrażenie, że zignorowanie problemu przez czytelnika skutkować będzie zatrzymaniem się linii z ekranu EKG, bo jej droga zależy od niego.
Nazwa kampanii:
You've got life in your hands.
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.20
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Kolumbia
Nadawca:
Fundación Hogar de la Divina Misericordia
Media:
Prasa
Wykonawca:
Sancho BBDO
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
You've got life in your hands. Make a donation today to Fundación Hogar de la Divina Misericordia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy