Linia życia, wychodząca z ekranu EKG, przechodzi na biała kartkę informującą, że jej dalszy los zależy od czytelnika. Kolumbijska kampania prasowa "You’ve got life in your hands." (Życie jest w twoich rękach) zachęca do wpłat na konto Fundacji – Dom Boskiego Miłosierdzia, która pomaga osobom chorym na raka. Osoby te w przeważającej większości mają niskie dochody i nie stać ich na leczenie.
Akcja powoduje reakcję – reklama ma sprawić wrażenie, że zignorowanie problemu przez czytelnika skutkować będzie zatrzymaniem się linii z ekranu EKG, bo jej droga zależy od niego.
Nazwa kampanii:
You've got life in your hands.
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.20
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Kolumbia
Nadawca:
Fundación Hogar de la Divina Misericordia
Media:
Prasa
Wykonawca:
Sancho BBDO
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
You've got life in your hands. Make a donation today to Fundación Hogar de la Divina Misericordia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki