Życie w tekturze
W USA trwa obecnie kampania "It Can Happen To Anyone" z mroczną muzyką Radiohead w tle filmu reklamowego. Zespół po raz pierwszy w swojej karierze zgodził się na udostępnienie muzyki do reklamy.
Narodowa Koalicja na rzecz Walki z Bezdomnością, która zrzesza osoby bezdomne i te, które doświadczyły kiedyś takiej sytuacji oraz aktywistów i prawników, wraz z agencją Knarf zrealizowała spot uświadamiający, że bezdomność może dotknąć każdego. W filmie modnie ubrana atrakcyjna dziewczyna je na ulicy kanapkę, którą potem odkłada do śmietnika i idąc do tyłu wchodzi do tekturowego pudła. Po nienaturalnym geście układania włosów widać, że historia pokazana jest od końca, co oznacza, że dziewczyna – wbrew pozorom – mieszka w tym pudle, a kanapka, którą jadła pochodziła ze śmietnika.
Kampania ma na celu uczyć tolerancji wobec bezdomnych oraz zachęcać do niesienia im pomocy – na końcu spotu podano adres strony organizacji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?