Polski oddział McCann-Erickson przygotował akcję ambientową dla Greenpeace, której celem było zwrócenie uwagi na zanieczyszczone środowisko stanowiące zagrożenie dla wielu gatunków. Jako nośnika reklamowego użyto… brudu, na którym za pomocą specjalnie przygotowanych szablonów "czyszczono" wizerunki zwierząt i dopisywano hasło "Żyją w brudzie, znikną wkrótce". Celem akcji było zwrócenie uwagi ludzi, że Ziemia tonie w brudzie przez co wiele gatunków zwierząt ginie bezpowrotnie.
W akcji wykorzystano brudne samochody, wiaty przystankowe, podłogi w środkach komunikacji miejskiej oraz ściany w tunelach. Działania spotkały się z odzewem w mediach i zainteresowaniem przechodniów oraz internautów – ze strony Greenpeace można było ściągnąć szablony i
dołączyć do akcji.
Zanieczyszczenie mórz i oceanów spowodowane działalnością człowieka stanowi śmiertelne zagrożenie dla tysięcy gatunków morskich. Dioksyny, metale ciężkie, odpady organiczne, pestycydy, ropa naftowa, to tylko część z niebezpiecznych substancji jakie codziennie trafiają do morskich akwenów na całym świecie.
Poniżej krótki film podsumowujący całą akcję.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca