Życie poszło z dymkiem
Najważniejszym wydarzeniom z życia dwójki bohaterów towarzyszy dym. Bo palenie jest modne, z papierosem wygląda się atrakcyjniej etc. Nawet ciąża nie jest argumentem, żeby zerwać z nałogiem. Banalny i barwny początek w obu przypadkach kończy się jednak podobnie – rakiem płuc, który oznacza nie tylko wyrok śmierci dla palacza, ale też cierpienie jego najbliższych. Uważny obserwator zauważy, że na reklamie pokazane są też inne choroby, u których podłoża leży palenie papierosów. Ojciec bohatera ma zaćmę, zaś córka dziewczyny, która paliła w czasie ciąży, choruje na astmę.
Zaczyna się zazwyczaj niewinnie, kończy rakiem płuc. Reklama kampanii „Lung cancer. You know how this story begins” (Rak płuc. Wiesz, jak zaczyna się ta historia) bazuje na ciekawej ilustracji, ale jako narzędzie kampanii społecznej jest nieco nudna. Pełni właściwie rolę informacyjną, opisową, nie zaskakując odbiorców.
Kampania „Lung cancer. You know how this story begins” została przygotowana przez Ministerstwo Zdrowia brazylijskiego stanu Pernambucano.
J. Czerwiński
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę