logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zwyczajna wspólna zabawa
04.11.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Kraje, Problemy społeczne, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z wykluczeniem społecznym

Zwyczajna wspólna zabawa



Wspólna zabawa dzieci zdrowych i niepełnosprawnych daje jednym i drugim wiele korzyści. W kampanii „Wspólna zabawa – zwyczajna sprawa” Stowarzyszenie „Potrafię Więcej” zachęca dzieci i rodziców dzieci zdrowych oraz niepełnosprawnych do dawania najmłodszym szansy na integrującą zabawę.

Zabawa jest czymś zwyczajnym. Podczas niej dzieci działają spontanicznie i naturalnie się integrują. Wspólna zabawa dzieci niepełnosprawnych ze zdrowymi pozwala na wzajemne poznawanie siebie i swoich możliwości, bezinteresowne bycie ze sobą oraz na przełamywanie barier. Zabawa daje radość i uczy akceptacji.

Stowarzyszenie Potrafię Więcej wspiera dzieci ze złożoną niepełnosprawnością oraz ich rodziny. Na podopiecznych organizacji czekają profesjonalnie wyposażone sale terapeutyczne i specjaliści, którzy z dużym zaangażowaniem i empatią prowadzą dla nich różnorodne zajęcia.

W spocie wideo oraz w kreacjach kampanii wystąpili podopieczni stowarzyszenia, a także dzieci – wolontariusze i przyjaciele stowarzyszenia oraz pies terapeuta Tara.

–  Zależało nam, aby w kampanii pokazać korzyści ze wspólnej zabawy, a nie moralizować lub pouczać. Nie chcemy też mówić, co jest dobre, a co złe – wyjaśnia Aleksandra Pilimon, psycholog, pedagog i prezes Stowarzyszenia „Potrafię Więcej” – Zachęcamy do tego, aby zachować się zwyczajnie,  jeśli czegoś nie wiemy, zapytać, uśmiechnąć się do siebie, dać sobie szansę – dodaje.

Pomysłodawcom kampanii zależy na budowaniu otwartości, dlatego tłumaczą: gdy Twoje zdrowe dziecko spotka osobę niepełnosprawną, zachowaj się zwyczajnie:

  • rozmawiaj z dzieckiem,
  • pozwól dziwić się, zadawać pytania i odpowiadaj na nie,
  • zachęcaj do kontaktu,
  • obserwuj,
  • wyjaśniaj,
  • dopytuj,
  • dawaj przykład.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.wsparcie.org.pl/wspolnazabawa, a także na profilu www.facebook.pl/potrafiewiecej.  

Kampanię wspiera firma „Concordia Ubezpieczenia”.  W ramach kampanii zaplanowano spoty w kinach i telewizji, outdoor oraz działania PR. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają agencje Visual Heads i Dobocom.

W ramach kampanii organizatorzy zachęcają wszystkich, którzy identyfikują się z jej założeniami, aby włączali się do akcji ZRÓB SOBIE ZDJĘCIE z tekstem #wspolnazabawa#zwyczajnasprawa. Ze wszystkich nadesłanych zdjęć utworzony zostanie wielki  plakat – kolaż.
wspólna zabawa zwyczajna sprawa


Nazwa kampanii:
Wspólna zabawa, zwyczajna sprawa
Nadawca:
Stowarzyszenie na rzecz Dzieci ze Złożoną Niepełnosprawnością “Potrafię Więcej”
Media:
Kino, telewzja, outdoor, PR
Adresaci:
Rodzice





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek